Service Manager nexuzhealth - Regio Oost- en West-Vlaanderen

Is een “happy client” je drijfveer en fungeer je graag als centraal aanspreekpunt voor de software implementatietrajecten? Ben je op zoek naar een hecht, gedreven en gepassioneerd team? Dan heeft nexuzhealth de uitdaging voor jou!

Nexuzhealth is een joint venture van Cegeka en UZ Leuven die zijn klanten helpt met de implementatie, optimalisatie en verdere ontwikkeling van het klinisch werkstation (KWS), hét volledig geïntegreerde elektronisch patiëntendossier (EPD).

We zoeken een Service Manager voor het westen van de as Antwerpen-Brussel.

Wat houdt de job in?

  • Je bent in staat een service team voor 1 of meerdere klanten op te zetten, incl. het samenstellen van een team en organisatie, processen, tooling, …
  • Je kan challenges en verbeterpunten in een service organisatie identificeren en verbeterplannen uitwerken en implementeren op vlak van mensen, organisatie, processen en tools, …
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de contracten van de aan jou toegewezen klanten.
  • Je onderhoudt de Service Level Agreements, communiceert hierover volgens afgesproken governance modellen, neemt acties waar nodig.
  • Je volgt het budget/contract van de klant op, bewaakt de P&L, zorgt voor een correcte doorbelasting van de geboden diensten.
  • Je staat in nauw contact met de klant, begrijpt diens behoeftes en beheert complexe stakeholder structuren en verwachtingen.
  • Je zorgt voor escalaties van hoge prioriteitsproblemen en de communicatie naar de klant.
  • Je neemt de rol van nexuzhealth ambassadeur op zowel naar de klant toe als intern door een positieve ingesteldheid en constructieve aanpak.

Wie zoeken we?

  • Je voelt je als een vis in het water binnen de resultaatsgerichte, no-nonsens aanpak van nexuzhealth.
  • Door je vakkennis, sociale vaardigheden, flexibiliteit en engagement slaag je erin het vertrouwen van onze klanten te winnen en te behouden.
  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring met implementatietrajecten in de zorgsector en je hebt een sterk service gerichte houding.
  • Je zal het betrokken team functioneel aansturen.
  • ITIL en Agile principes zijn voor jou ‘Day to Day’ business. Je bent daardoor in staat om rondom deze principes een krachtige beheerorganisatie (governance) uit te bouwen.
  • Je bent sterk in procesmatig werken, organisatieontwikkeling en het opzetten van een effectieve rapportage. Je werkt daarin ook sterk proactief.
  • Je hebt ervaring met functioneel leidinggeven.
  • Je beschikt over een bachelor of master diploma.
  • Je beheerst vlot Nederlands en Engels.

Waarom meegroeien met nexuzhealth?

  • Je komt terecht in een gedreven en hecht team in een sterk groeiend, dynamisch bedrijf met kans op doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris overeenstemmend met je ervaring.
  • Je kan genieten van extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering).
  • Je zal beschikken over een bedrijfswagen.
  • Standplaats is Cegeka Gent, je gaat regelmatig naar UZ Leuven en brengt uiteraard ook tijd bij je klant(en) door.

Interesse?

Stuur een mail naar info@nexuzhealth.com