Mobile help

download de appInstallatie

De app is enkel beschikbaar voor een smartphone of tablet met Android 4.1 of hoger.

U vindt de applicatie in de Google Play Store of scan de QR-code hiernaast. in de Google Play Store kunt u ook zien of uw toestel compatibel is.

Registratie

Om de mynexuzhealth applicatie te kunnen gebruiken, moet u uw toestel éénmalig registreren. Dit kan op drie manieren:

Codekaart

Wat hebt u hiervoor nodig?

  • De nexuzhealth codekaart (optioneel met een QR-code - dit maakt het wat gemakkelijker),
  • Uw wachtwoord.

Na het ingeven van de nodige gegevens kunt u een pincode instellen. Met deze pincode meldt u zich aan bij de applicatie. U kunt dezelfde pincode gebruiken voor al uw toestellen waarmee u inlogt op de mynexuzhealth-app.

Vragen over de codekaart? Kijk dan eens bij de veelgestelde vragen over codekaart.

SMS

Wat hebt u hiervoor nodig?

  • Een smartphone of tablet met actieve SIM-kaart
  • Uw gsm-nummer moet geregistreerd staan bij uw nexuzhealth-ziekenhuis.

De app verstuurt een sms van uw gsm-toestel. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden, enkel de kostprijs van een sms zoals bepaald in uw abonnement.

Web / PC

Hoe gaat u te werk?

  • Surf naar www.mynexuzhealth.be en log in.
  • Selecteer App in het linkermenu en klik op Registreer uw toestel. De code die u op uw gsm-scherm ziet, geeft u hier in.
  • Nadien klikt u op de knop QR-code genereren.
  • Deze QR-code scant u vervolgens in en u bent klaar om de app te gebruiken.

Vergeet ook niet een pincode in te stellen waarmee u later eenvoudig opnieuw kan aanmelden bij de mynexuzhealth-app.

CSAM

Binnenkort kunt u zich ook registeren met CSAM.

Veiligheid

Om veiligheidsredenen zijn geroote toestellen die de beveiliging van uw mobiel besturingssysteem omzeilen niet toegelaten.

Veelgestelde vragen

  • Op welke toestellen kan ik de mynexuzhealth app gebruiken?

De app werkt op een smartphone of tablet met Android 4.1 of hoger.

  • Kan ik de mynexuzhealth-app gebruiken op meerdere toestellen?

De app kan op zoveel toestellen als gewenst geïnstalleerd worden. Let wel - elk toestel gebruikt dezelfde pincode.
Als u bij de registratie van een tweede toestel een andere pincode ingeeft dan uw eerste toestel, zal u vanaf dan ook op dat eerste toestel met de nieuwe pincode moeten aanmelden.
  • Kunnen we met meerdere gebruikers op hetzelfde toestel werken?

Dit hangt af van uw toestel. De app zelf ondersteunt meerdere gebruikers niet. U kunt echter wel op elk gebruikersaccount in Android de app opnieuw installeren en registreren als een andere gebruiker. Hoe u dit kunt doen, is te vinden in de handleiding van de fabrikant van uw toestel.
  • Na een paar foute loginpogingen is mijn pincode geblokkeerd. Wat nu?

Volg de stappen op het scherm om uw pincode opnieuw in te stellen. Dit zijn dezelfde methodes als bij de registratie, alleen wordt de methode via SMS niet meer aangeboden.

Andere vragen of problemen

Geen oplossing gevonden voor uw probleem? Neem dan contact op met de mynexuzhealth helpdesk via dit webformulier of contacteer de helpdesk via telefoon op 016 34 83 48 (enkel op weekdagen tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.30 en 16.00 uur).