Service/Project Manager nexuzhealth

Ben jij de ervaren service/projectmanager die software implementatietrajecten in de ziekenhuiswereld wil beheren? Je ontzorgt je projectteam en fungeert als trusted advisor voor je klant? Wil je terecht komen in een hecht, gedreven en gepassioneerd team? Dan heeft nexuzhealth de uitdaging voor jou!

Nexuzhealth is een joint venture van Cegeka en UZ Leuven die zijn klanten helpt met de implementatie, optimalisatie en verdere ontwikkeling van het klinisch werkstation (KWS), hét volledig geïntegreerde elektronisch patiëntendossier (EPD).

We zoeken een service/projectmanager voor de regio ten oosten van de as Antwerpen-Brussel.

Wat houdt de job in?

  • Als Service Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van de contracten van de aan jou toegewezen klanten. Je onderhoudt de Service Level Agreements, communiceert hierover volgens afgesproken governance modellen en neemt acties waar nodig.
  • Als Project Manager zorg je voor het goede verloop van het project: project deliverables beantwoorden aan de verwachtingen van de klant, kwaliteitsvereisten worden behaald en de oplevering gebeurt in overeenstemming met het afgesproken budget en timing.
  • Je rapporteert intern en naar de klant toe over de status van je project in al zijn dimensies en je beheert proactief en expliciet de risico’s & issues op je project.
  • Je stelt een goed functionerend team samen, samen met je teamleden maak je inschattingen en planningen. 
  • Empoweren van het cross functionele team en aanzetten tot zelforganisatie, continue verbetering en continu bijleren.
  • Je kan uitdagingen en verbeterpunten in een service organisatie identificeren en verbeterplannen uitwerken en implementeren op vlak van mensen, organisatie, processen en tools, …
  • Je staat in nauw contact met de klant, begrijpt diens behoeften en beheert complexe stakeholder structuren en verwachtingen. Je organiseert en begeleidt de nodige stuurgroepen.
  • Je zorgt voor escalaties van hoge prioriteitsproblemen en de communicatie naar de klant.
  • Je neemt de rol van nexuzhealth ambassadeur op zowel naar de klant toe als intern door een positieve ingesteldheid en constructieve aanpak.

Wie zoeken we?

  • Je voelt je als een vis in het water binnen de resultaatsgerichte, dynamische en no-nonsense aanpak van nexuzhealth.
  • Je hebt ervaring met software-implementatietrajecten, je kent de zorgsector en hebt ervaring met service/project management.
  • Je beschikt over een sterk service gerichte houding. Door je vakkennis, sociale vaardigheden, flexibiliteit en engagement slaag je erin het vertrouwen van onze klanten te winnen en te behouden.
  • Je zal het betrokken team functioneel aansturen.
  • ITIL en Agile principes zijn voor jou ‘Day to Day’ business. Je bent daardoor in staat om rondom deze principes een krachtige beheerorganisatie (governance) uit te bouwen.
  • Je bent sterk in procesmatig werken, organisatieontwikkeling en het opzetten van een effectieve rapportage. Je werkt daarin ook sterk proactief.
  • Je hebt ervaring met functioneel leidinggeven.
  • Je beschikt over een bachelor of master diploma.
  • Je beheerst vlot Nederlands en Engels.

Waarom meegroeien met nexuzhealth?

  • Je komt terecht in een gedreven en hecht team in een sterk groeiend, dynamisch bedrijf met kans op doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris overeenstemmend met je ervaring.
  • Je kan genieten van extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, gsm abonnement).
  • Je zal beschikken over een premium bedrijfswagen.
  • We werken in een 40 uren werkweek wat recht geeft op 20 wettelijke verlof + 12 recuperatiedagen.
  • Standplaats is UZLeuven maar er is flexibiliteit om ook af en toe vanuit een Cegeka kantoor in Hasselt of Antwerpen te werken, je brengt ook uiteraard tijd bij je klant(en) door.

Interesse?

Stuur een mail naar info@nexuzhealth.com