Service Desk Medewerker

Ben je een communicatieve, leergierige en enthousiaste teamplayer? Vorm je graag het eerste aanspreekpunt voor de ondersteuning van de gebruikers van onze mynexuzhealth app en het elektronisch patiënten dossier? Dan heeft nexuzhealth een uitdaging op maat voor jou!

Mynexuzhealth is een beveiligde website en app voor patiënten van nexuzhealth-ziekenhuizen, via deze app krijgt de patiënt inzage in zijn/haar medisch dossier. 

Nexuzhealth is een joint venture van Cegeka en UZ Leuven die zijn klanten helpt met de implementatie, optimalisatie en verdere ontwikkeling van het klinisch werkstation (KWS), hét volledig geïntegreerde elektronisch patiëntendossier.

Wat houdt de job in?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Dit doe je professioneel, enthousiast en met de instelling om de klant te ontzorgen.
  • Je maakt deel uit van het customer support team.
  • Als probleemoplossende duizendpoot luister je, analyseer je en zoek je naar de gepaste oplossing voor een brede waaier van vragen en problemen.
  • Je communiceert duidelijk en efficiënt over de aanpak en de oplossing van meldingen, de communicatie verloopt via het ticketing systeem Jira of telefonisch.
  • Je registreert en documenteert meldingen nauwgezet en rapporteert naar alle betrokken partijen.
  • Je neemt ownership om te zorgen dat de requests, incidenten en standaard changes tijdig worden behandeld. Hier hou je de klant van op de hoogte.
  • Je zorgt voor een goede klanten experience. Als customer support medewerker ben je de ambassadeur van nexuzhealth, je straalt positiviteit uit naar de klanten.
  • Je deelt je kennis en ervaring met collega’s, documentatie hou je up-to-date.
  • Je werkt actief mee om onze dienstverlening continu te verbeteren.
     

Wie zoeken we?

  • Iemand die ervaring heeft op een service helpdesk, naar eindgebruikers, dat is het eerste element waar we naar kijken, dat is immers noodzakelijk voor deze rol.
  • Klanten/gebruikers ondersteunen voelt voor jou heel natuurlijk aan.
  • Je bent klantvriendelijk, contactvaardig, communicatief, empathisch en assertief. Je bent een echte teamplayer die ook zelfstandig kan werken.
  • Je kan je aanpassen aan veranderende omstandigheden, hebt zin voor nauwkeurigheid, kan creatief denken (inventiviteit) en kan omgaan met stress.
  • Het comfort en de gebruikservaring van de eindgebruiker komen voor jou op de eerste plaats.
  • Je hebt affiniteit/interesse in software in de zorg: elektronisch patiëntendossier, … en hebt interesse om je hierin te verdiepen.
  • Het hebben van ervaring in een ziekenhuisomgeving vormt een grote plus maar is geen absolute vereiste.
     

Waarom meegroeien met nexuzhealth?

  • Wij bieden je een interessante job in een sterk groeiend, dynamisch, open én zeer aangenaam bedrijf met kans op doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris overeenstemmend met je ervaring.
  • Je kan genieten van extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering).
  • Je zal beschikken over een bedrijfswagen.
  • We werken in een 40 uren werkweek wat recht geeft op 20 wettelijke verlof + 12 recuperatiedagen.
  • Flexibele werktijden.
  • Er zal gezorgd worden voor de nodige pakket-specifieke opleidingen.
  • Je werkt dagelijks vanuit het UZ Leuven (Gasthuisberg)

Interesse?

Stuur een mail naar info@nexuzhealth.com