Servicedesk Teamlead

Heb je reeds in een IT-service desk omgeving gewerkt én ben je een echte problem solver? Wil je terecht komen in een hecht, gedreven en gepassioneerd team en heb je ervaring met het aansturen van een team?

Dan heeft nexuzhealth de uitdaging voor jou!

Nexuzhealth is een joint venture van Cegeka en UZ Leuven die zijn klanten helpt met de implementatie, optimalisatie en verdere ontwikkeling van het klinisch werkstation (KWS), hét volledig geïntegreerde elektronisch patiëntendossier (EPD). Meer dan de helft van de Vlaamse ziekenhuizen gebruikt onze software en een goed draaiende servicedesk vormt een belangrijk onderdeel in onze dienstverlening.

Voor onze sterk groeiende servicedesk zoeken we een teamlead die in nauw contact staat met de klant, hun behoeften begrijpt en verwachtingen beheert. Daarnaast treed je voor enkele ziekenhuizen op als SPOC voor al hun vragen.

Wat houdt de job in?

  • Je werkt nauw samen met je team om de kwaliteit van onze servicedesk dienstverlening te garanderen.
  • Je stuurt het team functioneel aan.
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede dienstverlening voor de externe klanten en staat in voor de planning en opvolging van de teamleden.
  • Proactieve opvolging en feedback geven aan het team, vind je vanzelfsprekend.
  • KPI’s opvolgen, bijsturen en de rapportering hiervan aan verschillende partijen, horen bij je rol als team leader.
  • Je zorgt ook voor de naleving van de processen en procedures en doet dit op een hands-on manier.
  • Je luistert, analyseert en zoekt een gepaste oplossing.
  • Je signaleert knelpunten en levert verbeterpunten aan.
  • Je initieert proactieve acties op basis van bevindingen en verwachtingen van onze klanten.  Vanuit je ervaring denk je mee oplossingen uit.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de contracten van de aan jou toegewezen klanten. Je zal fungeren als uniek aanspreekpunt voor de klant en staat in voor hun dienstverlening. Je onderhoudt de Service Level Agreements, communiceert hierover volgens afgesproken governance modellen en neemt acties waar nodig.

Wie zoeken we?

  • Je hebt ervaring binnen een IT-service desk omgeving en met het aansturen van een groep mensen.
  • Kennisdeling, leergierigheid, gedrevenheid en flexibiliteit zijn evident voor jou.
  • Je laat je positief opmerken en neemt initiatieven waarmee je je eigen doorgroeipad kan bepalen.
  • Door jouw sterke zin voor organisatie weet je met verschillende activiteiten tegelijkertijd bezig te zijn en lever je kwalitatief goed werk af.
  • Structuur, duidelijkheid en een sterke teamsfeer zitten in jouw DNA.
  • Jouw communicatiestijl is vlot, to the point en helder.
  • Je denkt mee met onze klanten en dit alles met een gezonde dosis assertiviteit.
  • Je houdt van een uitdaging en kan goed omgaan met stressvolle situaties.
  • Je beschikt over een sterk service gerichte houding. Door je vakkennis, sociale vaardigheden, flexibiliteit en engagement slaag je erin het vertrouwen van onze klanten te winnen en te behouden.

Waarom meegroeien met nexuzhealth?

  • Wij bieden je een interessante job in een sterk groeiend, dynamisch én zeer aangenaam bedrijf met kans op doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris overeenstemmend met je ervaring.
  • Je kan genieten van extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering).
  • Je zal beschikken over een bedrijfswagen.
  • We werken in een 40 uren werkweek wat recht geeft op 20 wettelijke verlof + 12 recuperatiedagen.
  • Er zal gezorgd worden voor de nodige pakket-specifieke opleidingen.

Interesse?

Stuur een mail naar info@nexuzhealth.com met jouw gemotiveerde kandidatuur.